Strona Główna

Demand Outlook

Test Call

Competition Shopping

Jak to działa

Zaufali nam

Kontakt

UE
EN PL
Dla Hoteli i Centrów Konferencyjnych Dla Convention Bureaus i Inwestorów

Rozwiązanie do analizy rynku, które dostarcza hotelom, centrom konferencyjnym i convention bureaus informacji o spotkaniach odbywających się w ich konkurencyjnym środowisku.

Wypróbuj za darmo

Setki hoteli i centrów konferencyjnych korzystają z Demand Outlook

Jak to działa?

Dostarczamy dane, które pozwolą Tobie:

  • Znaleźć nowe szanse biznesowe w segmencie spotkań
  • Zrozumieć jak zmienia się rynek
  • Posiąść wiedzę na temat wydarzeń odbywających się w wybranych przez Ciebie obiektach
  • Zrozumieć, którzy klienci organizują najwięcej wydarzeń u Twoich konkurentów
  • Zdefiniować, którzy klienci najlepiej wpisują się w Twoje okresy niszowe
Wyślij nam listę swoich konkurentów. Całą resztę pozostaw nam!

Dlaczego Demand Outlook?

Pozyskaj więcej klientów swojej konkurencji

Monitoring Demand Outlook:

  • 54 destynacje
  • 500 obiektów
  • 59 000 firm

Zrozum jak zmienia się rynek i dopasuj swoje działania

Sprawdź nasze lokalizacje

Historie Klientów

Violetta Romero de Torres

Area Director, Revenue Optimization, Eastern Europe, Russia and Turkey
Radisson Hotel Group

Informacje dostarczane przez Z-Factor pomagają zoptymalizować strategię sprzedaży i politykę cenową. Dodatkowo są przedstawione w przyjaznym dla użytkownika interfejsie, który sprawia, że korzystanie z platformy jest przyjemną dzienną rutyną.

Zoltan Konsanszky

Regional Director, Global Sales Eastern Europe, Russia & Emerging Markets
Marriott Hotel Holding GmbH

Dzięki Z-Factor udało nam się powiększyć obszar, w którym można połączyć siły hoteli i zarządców nieruchomości. Udało nam się także zidentyfikować potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług.

Adrienn Musits

Assistant Director of Sales – National Sales Office,
Accor Hungary

Nasza firma korzysta z usług firmy Z-Factor od lat. Dzięki narzędziu Demand Outlook mogliśmy poszerzyć wiedzę o rynku i zwiększyć skuteczność naszych pracowników.

Michal Novak

Director of Sales & Marketing in Charge of Revenue
Crowne Plaza Bratislava

Demand Outlook okazał się dla nas ogromnym sukcesem. Wygraliśmy 7 lub 8 wielkich wydarzeń i inwestycja szybko nam się zwróciła.

Stefan Savic

Director of Sales & Marketing
JW Marriott Bucharest Grand Hotel

Dzięki Z-Factor udało nam się pozyskać nowego klienta (Schlumberer) i wykorzystać jego potencjał na klientów biznesowych - zarówno gości indywidualnych, jak i grupy.

Eva Keller

Director of Business Development
Hilton Budapest

Zaledwie kilka tygodni po tym, jak zaczęliśmy korzystać z Demand Outlook, skontaktowaliśmy się z potencjalnym klientem z listy i udało nam się zdobyć wydarzenie o wartości 15 000 euro.

Katalin Tóth

Assistant Director of MICE Sales,
Corinthia Budapest

Od kiedy zaczęliśmy używać narzędzia Demand Outlook staliśmy się bardziej konkurencyjni w porównaniu do innych hoteli.

Paulina Kołodziejczyk

Dyrektor generalny
Leonardo Royal Hotel Warsaw
Pre-opening Team NYX Hotel Warsaw

Demand Outlook daje nam solidne dane z podziałem na odpowiednie zagadnienia typu wielkość grupy, długość pobytu, itp. Tym samym możemy podjąć decyzje o jakich klientów chcemy walczyć

Ksenia Korneichuk

Director Of Sales & Marketing
Crowne Plaza St. Petersburg Airport

Od kiedy używamy narzędzia Demand Outlook udało nam się pozyskać 3 nowych klientów.

Ana Dineva

Ana Dineva

Demand Outlook pozwala łatwo zidentyfikować branże związane z branżą eventową i rozbudowywać bazę potencjalnych klientów.

Paweł Paczek

Director of Sales & Marketing
Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Informacje z Demand Outlook pomogły nam pozyskać dużą firmę z branży FMCG, która często organizowała spotkania w naszym konkurencyjnym hotelu.

Nikola Gondolán

Assistant Cluster Head of Sales
NH Prague City
NH Collection Prague

Spostrzegliśmy kilka wydarzeń od klienta, którego nie znaliśmy, a był w naszej konkurencji (Solar Turbines). Zaczęliśmy badać rynek, udało nam się skontaktować z klientem i aktualnie otrzymujemy od niego biznes

Tanya Podgoretska

Cluster Commercial Director
Hilton Prague
Hilton Prague Old Town

Demand Outlook wskazuje zespołowi sprzedaży, gdzie jest potencjalny biznes, a ponadto ma kluczowe znaczenie dla analizy wielkości spotkań i trendów na rynku spotkań.

Darya Gomelyuk

Assistant Director of Sales
DoubleTree by Hilton Minsk

System Demand Outlook jest na prawdę świetny, wciąż odkrywamy jego możliwości.

Jeśli potrzebujesz narzędzia dla Convention Bureau

Dowiedz się więcej

Zobacz pozostałe rozwiązania

Dowiedz się więcej
Dowiedz się więcej