Violetta Romero de Torres
Area Director, Revenue Optimization, Eastern Europe, Russia and Turkey
Radisson Hotel Group
Informacje dostarczane przez Z-Factor pomagają zoptymalizować strategię sprzedaży i politykę cenową. Dodatkowo są przedstawione w przyjaznym dla użytkownika interfejsie, który sprawia, że korzystanie z platformy jest przyjemną dzienną rutyną.
Zoltan Konsanszky
Regional Director, Global Sales Eastern Europe, Russia & Emerging Markets
Marriott Hotel Holding GmbH
Dzięki Z-Factor udało nam się powiększyć obszar, w którym można połączyć siły hoteli i zarządców nieruchomości. Udało nam się także zidentyfikować potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług.
Adrienn Musits
Assistant Director of Sales – National Sales Office,
Accor Hungary
Nasza firma korzysta z usług firmy Z-Factor od lat. Dzięki narzędziu Demand Outlook mogliśmy poszerzyć wiedzę o rynku i zwiększyć skuteczność naszych pracowników.
Michal Novak
Director of Sales & Marketing in Charge of Revenue
Crowne Plaza Bratislava
Demand Outlook okazał się dla nas ogromnym sukcesem. Wygraliśmy 7 lub 8 wielkich wydarzeń i inwestycja szybko nam się zwróciła.
Stefan Savic
Director of Sales & Marketing
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Dzięki Z-Factor udało nam się pozyskać nowego klienta (Schlumberer) i wykorzystać jego potencjał na klientów biznesowych - zarówno gości indywidualnych, jak i grupy.
Eva Keller
Director of Business Development
Hilton Budapest
Zaledwie kilka tygodni po tym, jak zaczęliśmy korzystać z Demand Outlook, skontaktowaliśmy się z potencjalnym klientem z listy i udało nam się zdobyć wydarzenie o wartości 15 000 euro.
Katalin Tóth
Assistant Director of MICE Sales,
Corinthia Budapest
Od kiedy zaczęliśmy używać narzędzia Demand Outlook staliśmy się bardziej konkurencyjni w porównaniu do innych hoteli.
Paulina Kołodziejczyk
Dyrektor generalny
Leonardo Royal Hotel Warsaw
Pre-opening Team NYX Hotel Warsaw
Demand Outlook daje nam solidne dane z podziałem na odpowiednie zagadnienia typu wielkość grupy, długość pobytu, itp. Tym samym możemy podjąć decyzje o jakich klientów chcemy walczyć
Ksenia Korneichuk
Director Of Sales & Marketing
Crowne Plaza St. Petersburg Airport
Od kiedy używamy narzędzia Demand Outlook udało nam się pozyskać 3 nowych klientów.
Ana Dineva
Ana Dineva
Demand Outlook pozwala łatwo zidentyfikować branże związane z branżą eventową i rozbudowywać bazę potencjalnych klientów.
Paweł Paczek
Director of Sales & Marketing
Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Informacje z Demand Outlook pomogły nam pozyskać dużą firmę z branży FMCG, która często organizowała spotkania w naszym konkurencyjnym hotelu.
Nikola Gondolán
Assistant Cluster Head of Sales
NH Prague City
NH Collection Prague
Spostrzegliśmy kilka wydarzeń od klienta, którego nie znaliśmy, a był w naszej konkurencji (Solar Turbines). Zaczęliśmy badać rynek, udało nam się skontaktować z klientem i aktualnie otrzymujemy od niego biznes
Tanya Podgoretska
Cluster Commercial Director
Hilton Prague
Hilton Prague Old Town
Demand Outlook wskazuje zespołowi sprzedaży, gdzie jest potencjalny biznes, a ponadto ma kluczowe znaczenie dla analizy wielkości spotkań i trendów na rynku spotkań.
Darya Gomelyuk
Assistant Director of Sales
DoubleTree by Hilton Minsk
System Demand Outlook jest na prawdę świetny, wciąż odkrywamy jego możliwości.