Violetta Romero de Torres
Area Director, Revenue Optimization, Eastern Europe, Russia and Turkey
Radisson Hotel Group
Informacje dostarczane przez Z-Factor pomagają zoptymalizować strategię sprzedaży i politykę cenową. Dodatkowo są przedstawione w przyjaznym dla użytkownika interfejsie, który sprawia, że korzystanie z platformy jest przyjemną dzienną rutyną.
Zoltan Konsanszky
Regional Director, Global Sales Eastern Europe, Russia & Emerging Markets
Marriott Hotel Holding GmbH
Dzięki Z-Factor udało nam się powiększyć obszar, w którym można połączyć siły hoteli i zarządców nieruchomości. Udało nam się także zidentyfikować potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług.
Adrienn Musits
Assistant Director of Sales – National Sales Office,
Accor Hungary
Mieliśmy w swoim portfolio kilka hoteli o słabych umiejętnościach kwalifikacji biznesu. Z-Factor dal nam możliwość podniesienia poziomu wiedzy i kompetencji wśród naszych pracowników i pomógł nam wdrożyć prawidłowe zachowania i procesy w zakresie kwalifikacji biznesu w codziennej pracy.
Michal Novak
Director of Sales & Marketing in Charge of Revenue
Crowne Plaza Bratislava
Ten proces jest ogromnym sukcesem. Wygraliśmy 7 lub 8 wielkich wydarzeń i inwestycja w Demand Outlook szybko nam się zwróciła.
Mateusz Czerwiński
Wiceprezes
Warszawska Organizacja Turystyczna
Udostępnione przez platformę dane są dla WOT kluczowe w procesie bieżącej oceny wielkości i charakterystyki lokalnego rynku konferencyjnego
Stefan Savic
Director of Sales & Marketing
JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Dzięki Z-Factor udało nam się pozyskać nowego klienta (Schlumberer) i wykorzystać jego potencjał na klientów biznesowych - zarówno gości indywidualnych, jak i grupy.
Eva Keller
Director of Business Development
Hilton Budapest
Zaledwie kilka tygodni po tym, jak zaczęliśmy korzystać z Demand Outlook, skontaktowaliśmy się z potencjalnym klientem z listy i udało nam się zdobyć wydarzenie o wartości 15 000 euro.