Z-Factor działa razem z największymi sieciami hoteli, indywidualnymi obiektami z zapleczem konferencyjnym, DMC, PCO, CVB, agencjami eventowymi i inwestorami. Jesteśmy grupą byłych hotelarzy i dlatego łatwo jest nam zrozumieć potrzeby naszych klientów.
Setki klientów już nam zaufało – dołącz do nich!
Nasza firma korzysta z usług firmy Z-Factor od lat. Dzięki temu mogliśmy poszerzyć wiedze o rynku i zwiększyć skuteczność naszych pracowników. Rekomenduje wszystkie narzędzia firmy Z-Factor. Bazując na programie Test Call Twój dział sprzedaży będzie działał z większą wydajnością, a narzędzia badające konkurencję (Demand Outlook oraz Competition Shopping) pomogą Ci uzyskać lepszą wiedzę o konkurencji.
Mielismy w swoim portfolio kilka hoteli o słabych umiejętnościach kwalifikacji biznesu. Z-Factor dal nam możliwość podniesienia poziomu wiedzy i kompetencji wśród naszych pracowników i pomógł nam wdrożyć prawidłowe zachowania i procesy w zakresie kwalifikacji biznesu w codziennej pracy. Dziękujemy Z-Factor!
Zaczęliśmy używać narzędzia Demand Outlook ponieważ chcieliśmy nauczyć się więcej o naszej konkurencji i słyszeliśmy tylko pozytywne opinie o systemie firmy Z-Factor.
Od kiedy zaczęliśmy używać tego narzędzia staliśmy się bardziej konkurencyjni w porównaniu do innych hoteli. System daje możliwość monitorowania zachowań hoteli w czasie rzeczywistym.
Narzędzie Z-Factora, Demand Outlook, uruchomiłam niezwłocznie po objęciu funkcji Dyrektora Generalnego, w pierwszym w Polsce hotelu grupy Leonardo. Był to przejęty prywatny obiekt w sercu Warszawy, w dzielnicy biznesowej ze średnim obłożeniem poniżej 50%??!! Zależało mi aby jak najszybciej dowiedzieć się dlaczego tak się dzieje. Łatwość obsługi, wręcz intuicyjna, zachęciła do korzystania z narzędzia od ręki. Dział sprzedaży raz w tygodniu przegląda wydarzenia konkurencji, nawiązuje kontakty (jeśli dotychczas ich nie mieliśmy) i podejmuje odpowiednie kroki, aby firma zmieniła destynacje😊 w tym wypadku, aby każde kolejne wydarzenie odbyło się właśnie u nas! W Demand Outlook nie chodzi o to, żeby wszystkie możliwe informacje załadować do systemu. Narzędzie daje nam solidne dane z podziałem na odpowiednie zagadnienia typu wielkość grupy, długość pobytu, itp, a tym samym możemy podjąć decyzje i chcielibyśmy właśnie takie konferencje gościć u siebie.? Czy Może walczymy o inny biznes 😀
Gorąco polecam!
W przeszłości członkowie naszego działu sprzedaży odwiedzali hotele dwa razy w tygodniu i robili notatki o wydarzeniach odbywających się u naszych konkurentów. Zajmowało to bardzo dużo czasu, który aktualnie jest wykorzystywany do rozmów sprzedażowych i znajdowania nowych odpowiednich klientów. Teraz, gdy mamy więcej czasu, możemy bardziej skupić się na sprzedaży, prezentacji klientom naszego hotelu lub podróży służbowej poza miasto lub kraj. Możemy również bardziej skupić się na marketingu, mediach społecznościowych oraz relacjach z gośćmi i klientami.
Raz na miesiąc wyciągamy raport wydarzeń, które miały miejsce u naszych konkurentów w poprzednim miesiącu. Wybieramy tych klientów, którzy mogą mieć dla nas potencjał w przyszłości. Staramy się nawiązać z nimi kontakt, zaprosić ich na lunch lub kawę do naszego hotelu i spróbować sprzedać nasz hotel i usługi na kolejne wydarzenia. Ten proces jest ogromnym sukcesem. Wygraliśmy 7 lub 8 wielkich wydarzeń i inwestycja w Demand Outlook szybko nam się zwróciła.
Przed wprowadzeniem narzędzia Demand Outlook nasi praktykanci byli wysyłani do konkurencyjnych hoteli, w celu sprawdzenia tablic informacyjnych, ale ta procedura nie była ani efektywna, ani dokładna.
Korzystając z Demand Outlook nasz zespół sprzedaży może pracować codziennie z wiarygodna bazą danych, zawierającą cenne informacje rynkowe. Może monitorować wydarzenia istniejących klientów i stanowi doskonałą pomoc w zdobywaniu nowych klientów.
Zaledwie kilka tygodni po tym, jak zaczęliśmy korzystać z Demand Outlook, skontaktowaliśmy się z potencjalnym klientem z listy i udało nam się zdobyć wydarzenie o wartości 15 000 euro. Ten sukces zmotywował zespół sprzedaży i zachęcił go do jeszcze większej aktywności.
Używamy narzędzia Demand Outlook, aby zaoszczędzić czas naszych pracowników i nie angażować ich w sprawdzanie co się dzieje w konkurencji. Dodatkowo mamy dostęp do znacznie większej ilości danych niż zdołali byśmy zebrać sami.
Od kiedy używamy narzędzia udało nam się pozyskać 3 nowych klientów.
Korzystamy z narzędzia Demand Outlook. Firma Z-Factor proaktywnie skontaktowała się z naszym hotelem i tak zaczęliśmy korzystać z usługi. Demand Outlook pomógł nam lepiej zrozumieć popyt na wydarzenia na lokalnym rynku i zidentyfikować dokładną liczbę wydarzeń odbywających się w Sofii. Wartością dodaną narzędzia jest to, że łatwo możemy zidentyfikować branże związane z branżą eventową i rozbudowywać bazę potencjalnych klientów.
Mam nadzieję, że te informacje będą przydatne dla Was i dla rozwoju produktów i usług firmy Z-Factor.
Z-Factor skontaktował się z nami kilka lat temu i zaoferował swoje usługi. Współpracowaliśmy wówczas z firmą Knowland (amerykańska firma) oferującą podobne usługi. Po porównaniu usług i cen postanowiliśmy rozpocząć współpracę z Z-Factor.
Polecamy narzędzia Demand Outlook i Competition Shopping – to świetny sposób, aby dowiedzieć się, co dzieje się w naszej konkurencji.
Odkąd zaczęliśmy tych narzędzi używać, o wiele łatwiej jest nam dowiedzieć się, co dzieje się w okolicy – a dodatkowo my jako zespół sprzedaży - możemy bardziej skoncentrować się na pozyskiwaniu biznesu, niż na szukaniu go.
Informacje z Demand Outlook pomogły nam zdobyć dużą firmę z branży FMCG, która często organizowała spotkania w naszym konkurencyjnym hotelu.
To była duża firma z wieloma małymi i średnimi spotkaniami oraz zakwaterowaniem. Miało to duży wpływ na nasze roczne przychody z segmentu grup MICE.
Serdeczne pozdrowienia z Pragi!
Jak zaczęła się nasza współpraca z Z-Factor? Przedstawicielem handlowy Z-Factor skontaktował się z nami bezpośrednio.
Co się zmieniło, odkąd zaczęliśmy korzystać z Demand Outlook? Ponieważ wcześniej sprawdzaliśmy konkurencję sami, to zaoszczędziliśmy czas. Dodatkowo otrzymaliśmy bardziej wiarygodne dane, ponieważ zdecydowanie nie sprawdzaliśmy samodzielnie konkurencji codziennie.
W jaki sposób skorzystaliśmy z Demand Outlook? Spostrzegliśmy kilka wydarzeń od klienta, którego nie znaliśmy, a był w naszej konkurencji (Solar Turbines). Zaczęliśmy badać rynek, udało nam się skontaktować z klientem i aktualnie otrzymujemy od niego biznes. Z drugiej strony otrzymaliśmy kiedyś od klienta informacje, że wydarzenie nie dojdzie u nas do realizacji z wyjaśnieniem, że wydarzenie zostało odwołane, ale później w Demand Outlook zobaczyliśmy, że to wydarzenie się odbyło, ale gdzie indziej. Od tego czasu jesteśmy bardziej ostrożni z tym klientem i wykonujemy więcej proaktywnych działań.
Zaczęliśmy używać narzędzia Demand Outlook 3-4 lata temu, w celu usprawnienia procesu pozyskiwania wiedzy o konkurencji. Stajemy się bardziej strategiczni i świadomi lokalnych wydarzeń / grup / trendów na rynku. To narzędzie jest świetne do identyfikacji potencjalnych klientów, ale także tych, którzy wymagają uwagi. Dzięki Z-Factor udało nam się pozyskać nowego klienta (Schlumberer) i wykorzystać jego potencjał na klientów biznesowych - zarówno gości indywidualnych, jak i grupy.
Na przestrzeni ostatnich 4 lat firma Z-Factor świadczyła usługę pozyskiwania danych z sektora przemysłu spotkań w województwie lubelskim. Analiza wyników badań z systemu Demand Outlook umożliwia Lubelskiemu Convention Bureau (LCB) reagowanie na trendy regionalnego rynku spotkań, prognozowanie zmian, a także dopasowanie działań promocyjnych do potencjału sektora turystyki w województwie lubelskim.
Dyrektorzy Generalni i działy handlowe z pewnością chętnie skorzystają z okazji, aby dowiedzieć się więcej o cenach M&E i ofercie konkurencyjnych hoteli.
Informacje dostarczane przez Z-Factor pomagają zoptymalizować strategię sprzedaży i politykę cenową. Dodatkowo są przedstawione w przyjaznym dla użytkownika interfejsie, który sprawia, że korzystanie z platformy jest przyjemną dzienną rutyną.
Uważam, że dane Z-Factor są niezwykle przydatne i bardzo dobrej jakości. Wskazują zespołowi sprzedaży, gdzie jest potencjalny biznes, a ponadto mają kluczowe znaczenie dla analizy wielkości spotkań i trendów na rynku spotkań. Dla ukształtowanych już rynków korporacyjnych jest to absolutna konieczność!
Jeśli masz do czynienia z rynkiem, który jest dla Ciebie nowy - bardzo szybko otrzymasz jasny obraz, czego możesz oczekiwać od tego rynku i gdzie wysłać swój zespół na polowanie.
Warszawska Organizacja Turystyczna od 2015 roku korzysta z Demand Outlook dostarczanego przez Z—Factor. Udostępnione przez platformę dane są dla WOT kluczowe w procesie bieżącej oceny wielkości i charakterystyki lokalnego rynku konferencyjnego. Dzięki otrzymywanym z tego źródła danym Warsaw Convention Bureau wydaje co roku raport „Przemysł spotkań w Warszawie” w spójnej metodologicznie formie i z możliwością rzetelnego porównania danych rok do roku. Dodatkowo, jako lokalna organizacja turystyczna, WOT udostępnia nieprzerwanie (365 dni w roku, 24h na dobę) aktualne dane z Demand Outlook ponad 100 swoim członkom (jeden z benefitów przynależności do organizacji), co pozwala tak licznej grupie przedsiębiorców z sektora MICE i leisure podejmować na bieżąco decyzje biznesowe w oparciu o rzetelne informacje rynkowe. Rekomenduję wszystkim organizacjom zajmującym się marketingiem destynacji przeanalizowanie oferty współpracy z Z—Factor pod kątem tych oraz innych korzyści.
Wyrażamy swoje zadowolenie ze współpracy z firmą Z—Factor, z którą mieliśmy możliwość współpracować przez ponad 3 lata. Firma Z—Factor świadczyła usługi dla Działu Konferencji i Bankietów w hotelu Polonia Palace: badania konferencyjne Demand Outlook, sesje coachingowe, usługi Test Calls. Usługi wykonywane były w sposób rzetelny i sumienny. Na uwagę zasługuje dbałość kierownictwa i pracowników firmy o wysoki standard jakości świadczonych usług, elastyczność oraz dostosowanie procedur do potrzeb naszych obiektów. Polecamy Z—Factor jako wiarygodnego partnera.
System jest na prawdę świetny, wciąż odkrywamy jego możliwości.
Interface jest bardzo przyjazny dla użytkownika, a panel analityczny daje szeroki obraz rynku spotkań.
Program Demand Outlook to świetny sposób na dostęp do łatwych do odczytu danych. Niezależnie od tego, czy wydarzenie historyczne dotyczy segmentu rynku czy branży, Demand Outlook pozwala naszym zespołom sprzedaży i zarządom hoteli kierować działania do odpowiednich klientów w zależności od profilu hotelu. Posiadamy dokładniejsze dane, co pozwala nam szybciej docierać do klientów.
Dzięki Z-Factor udało nam się powiększyć obszar, w którym można połączyć siły hoteli i zarządców nieruchomości. Udało nam się także zidentyfikować potencjalnych klientów, którzy jeszcze nie korzystali z naszych usług, zdobywając tym samym dodatkowe możliwości sprzedaży na kilku rynkach jednocześnie.
Chcę wyrazić zadowolenie ze współpracy z zespołem Z-Factor przy kilku projektach dotyczących działań sprzedażowych i marketingowych. Nie moglibyśmy wybrać lepszego partnera, który pomógłby wprowadzić do naszej firmy nowoczesne rozwiązania, mające ogromny wpływ na wynik naszych działań. Zespół Z-Factor dysponuje wiedzą i doświadczeniem jakich pragnie każda firma, w zakresie czasu reakcji i prawdziwego partnerstwa. Szybkość reakcji oraz osobista uwaga, którą zespól Z-Factor daje klientowi to siła napędowa sukcesu. Naprawdę doceniamy tak skuteczny sposób współpracy, po to, aby osiągnąć taki sam cel, a mianowicie zadowolenia klienta.
Test Call to świetne narzędzie monitoringu gotowości obiektów do obsługi organizatorów konferencji. Od 5 lat wykorzystujemy to narzędzie w ramach audytu nominowanych do nagrody MP Power Venue.
Cieszymy się, że wszystkie nominowane obiekty otrzymują wartość w postaci analizy własnych silnych i słabych stron. Spojrzenie na własną sprzedaż z perspektywy klienta to coś co często pomaga dostrzec luki w procesie sprzedazym i kompetencjach pracowników, jakich nie widać od środka. Test Call to świetna wartość zarówno dla organizowanego przez nas konkursu, i godne polecenie rozwiązanie dla biznesów w naszej branży