Test Call Program


Program for increasing the sales effectiveness

Co to jest?

Test Call to program podnoszenia jakości obsługi klientów pragnących dokonać rezerwacji pokoi, sal konferencyjnych lub usług eventowych. Polega na generowaniu testowych zapytań rezerwacyjnych w formie telefonicznej i mailowej. Zapytania generujemy w języku polskim i angielskim z wykorzystaniem stron internetowych fikcyjnych firm i numerów telefonów zarejestrowanych w różnych krajach.

Wszystkie nagrania są rejestrowane, ewaluowane w oparciu o zdefiniowane kryteria i przesyłane ocenianym pracownikom i ich przełożonym. Raz na kwartał organizowane są sesje coachingowe z pracownikami, podczas których analizowane są wyniki oraz wdrażane usprawnienia.

Narzędzie może być wykorzystywane do analizy skuteczności konwersji w hotelach, centrach konferencyjnych, biurach podroży, agencjach DMC i PCO itp.

Dlaczego?

Maksymalizacja konwersji otrzymanych zapytań jest najtańszym i nad wyraz skutecznym sposobem pozyskiwania biznesu w działalności turystycznej. Praktyka jednak pokazuje, że hotele i agencje zamykają transakcje z różną skutecznością.

Test Call Program polega na stworzeniu procedury odpowiedzi na zapytania wspólnie ze zlecającym, a następnie monitorowanie jakości obsługi rezerwacji i szkolenie w celu podniesienia skuteczności i wyników sprzedaży.

To narzędzie zarówno dla obiektów i biznesów, które charakteryzują się niską skutecznością sprzedaży, ale również dla tych, które osiągają dobre rezultaty ale wciąż pragną je podnieść.

Wystarczy wyobrazić sobie wzrost zamykalności o 1% w skali roku aby odczuć przełożenie na wzrost przychodów. A to dopiero początek…

Jak to działa?

Zintegrowany system umożliwiający wykonywanie i odbieranie rozmów z wielu numerów telefonu zarejestrowanych w różnych krajach, z możliwością przekierowywania na telefony komórkowe. Wszystkie rozmowy nagrywane (zarówno wychodzące, jak i przychodzące) i przetrzymywane na serwerach.

Posiadamy cały katalog stron internetowych imitujących rzeczywiste przedsiębiorstwa mogące być klientami hoteli, centrów konferencyjnych i agencji (z realnymi danymi kontaktowymi). Liczba stron jest odpowiednio duża aby umożliwić testowanie tych samych osób, bez ryzyka powtórzenia się zapytania z tego samego nieistniejącego przedsiębiorstwa.

Pracownicy ustalają procedurę odpowiedzi na zapytanie wraz z managementem firmy. Następnie konsultanci wykonują testowe rozmowy z pracownikami hoteli i agencji, generują zapytania email, monitorują odpowiedzi i cały proces sprzedażowy.

Ewaluacja każdej rozmowy, każdego zapytania następuje w systemie online, do którego ma dostęp management hoteli, a po zakończonej ewaluacji każdego zapytania, automatyczny email z wynikiem generowany jest do testowanej osoby.

Opcjonalnie oferujemy coaching dla pracowników, w ramach którego pracujemy na konkretnych zaobserwowanych sytuacjach, dzięki czemu wiedza ma charakter bardzo praktyczny i wpływa rzeczywiście na zmianę nawyków sprzedawców i innych objętych programem (recepcjoniści, pracownicy działu rezerwacji) osób obsługujących gości.

Dlaczego Test Call?

  • Jedyne takie rozwiązanie dedykowane branży turystycznej
  • Audytorzy z doświadczeniem hotelarskim lub eventowym
  • Doświadczeni w branży trenerzy praktycy
  • Łatwy dostęp do wyników i analiz online
  • Skuteczne narzędzie podnoszenia skuteczności sprzedaży gwarantujące szybki zwrot z inwestycji

Co robimy?


Demand Outlook

Competition Shopping

Kontakt.

Ty masz pytania.

My mamy odpowiedzi.


info@zfactor.pl

+48 693-726-848