Jagoda Kucy
HR Supervisor


HR-owiec z wieloletnim doświadczeniem w obszarze miękkiego i twardego HR, procesów organizacyjnych, zarządzania personelem i budowania zespołów. Swoją rozległą wiedzę i fachowe umiejętności zdobywała na kluczowych stanowiskach w tej branży, pracując dla największych sieci handlowych w Polsce.

Razem ze zbudowanym przez Siebie zespołem, wypracowała w rejonie Małopolski najlepszy wynik badania jakości obsługi klienta – narastająco 95% za rok 2014. Jednocześnie brała udział w projekcie "Sklepy Szkoleniowe". Wie jak osiągać sukcesy – przez trzy lata kierowała jednym z pierwszych w Polsce sklepów szkoleniowych Jeronimo Martins, gdzie kształciła nowych pracowników na takie stanowiska jak Zastępca Kierownika, Kierownik Sklepu, Kierownik Rejonu Sprzedaży. Jej zaangażowanie i trenerskie umiejętności dały jej podopiecznym fundament, dzięki któremu osiągnęli najlepszy średni wynik egzaminu końcowego.

Posiada umiejętności, dzięki którym skutecznie rekrutuje dla firmy wartościowych pracowników, obiektywnie ocenia ich umiejętności i szybko uczy nowych kompetencji. Perfekcjonizm jest jej drugim imieniem, pozytywne myślenie – sposobem na życie, a mottem: "zadowolenie Klientów, miarą jakości naszej pracy".

Prywatnie uwielbia muzykę i ruch na świeżym powietrzu – zwłaszcza na „dwóch kółkach”.

W skrócie:

  • Doświadczenie w handlu i zarządzaniu personelem
  • HR Menager w obszarze miękkiego i twardego HR
  • Wieloletni Kierownik Jednostek Handlowych Międzynarodowych Sieci
  • Współtwórca innowacyjnego programu "Sklepy Szkoleniowe" w Sieci Jeronimo Martins
  • Kierownik Sklepu Szkoleniowego z najlepszym wynikiem egzaminów końcowych
  • Kierownik Sklepu z najlepszym wynikiem badań jakości obsługi klienta

Kontakt.

Ty masz pytania.

My mamy odpowiedzi.


info@zfactor.pl

+48 693-726-848