Filip Skrzeszewski
Partner


Filip Skrzeszewski to hotelarz z doświadczeniem i umiejętnościami sprzedażowymi, które bez wątpienia zaliczają go do najlepszych w tej branży. Przez osiem lat pracował na różnych stanowiskach w 4 i 5 gwiazdkowych hotelach, a przez kolejnych sześć w portalu rezerwacyjnym HRS.

Pierwsze lata jego kariery to zdobywanie doświadczenia w dziale rezerwacji hotelu Jan III Sobieski, a następnie Radisson Blu Centrum Hotel w Warszawie. Pracował tu w dziale rezerwacji grupowych oraz stawiał pierwsze kroki w dziale sprzedaży. Kolejne szczeble kariery zdobywał w grupie hoteli Syrena, gdzie był odpowiedzialny za współpracę z klientami korporacyjnymi, rozwój sprzedaży w segmencie indywidualnym i konferencyjnym.

Od 2011 roku był związany z HRS Group – jednym z największych portali rezerwacji hoteli na świecie, liderem w segmencie Managed Travel. Odpowiadał tutaj za współpracę z klientami globalnymi oraz za pozyskiwanie klientów w centralnej i zachodniej Polsce. Jego największym sukcesem było podpisanie pierwszej globalnej umowy dla biura HRS Poland z firmą o wydatkach hotelowych na poziomie 10 mln Euro rocznie. Został wyróżniony przez HRS Group nagrodą Sales Performance Award za najlepsze wyniki sprzedaży.

Wraz z początkiem 2016 roku zdecydował się rozpocząć współpracę z firmą Z-Factor – dynamicznie rozwijającym się graczem w branży hotelarskiej, autorem Demand Outlook, Test Call Program i innych unikatowych rozwiązań z zakresu wsparcia sprzedaży hoteli.

Filip Skrzeszewski to świetny sprzedawca – zorientowany na sukces, a jednocześnie rozumiejący oczekiwania swoich klientów. Zjadł zęby na hotelarstwie. Między innymi dzięki tym cechom jest tak bardzo skuteczny, a to, razem z wrodzoną dokładnością, ułatwiło mu osiąganie dotychczasowych zawodowych sukcesów.

Prywatnie jest żonaty, ma synka Piotrusia, uwielbia piłkę nożną.

W skrócie:

  • Ekspert z zakresu sprzedaży.
  • Skuteczność w rozwoju sprzedaży w podlegających mu obszarach, poparta bardzo dobrymi wynikami oraz nagrodą Sales Performance Award za najlepsze wyniki sprzedaży w HRS Group.
  • Doskonałe rozumienie potrzeb klienta i gościa. Wszechstronne doświadczenie hotelarskie w zakresie recepcji, rezerwacji, konferencji oraz sprzedaży.
  • Duże doświadczenie w zakresie krajowych oraz globalnych podróży służbowych.

Kontakt.

Ty masz pytania,

my mamy odpowiedzi.


Kontakt dla nowych klientów / New business: +48 693-726-848

Praca / Career: +48 604 413 341

Działy operacyjne:

Demand Outlook: +48 604 430 424

Test Call Program & Competition Shopping: +48 604 413 110


info@zfactor.pl