Edyta Kowalczyk
Partner


„Zarówno optymiści jak i pesymiści wnoszą wkład do naszego społeczeństwa. Optymiści wymyślają samoloty, a pesymiści spadochrony.”

Siebie nazywa realistką. Swoje wyksztalcenie i życie zawodowe poświęciła całkowicie hotelarstwu, gdyż odnalazła w nim pasje. Światowa marka Radisson Blu zaspokoiła jej potrzebę ciągłego rozwoju, budując wzorcowa ścieżkę kariery.

Doświadczenie zdobyte w różnych działach zaczynając od stanowiska kelnerki i działu gastronomii, poprzez dział rezerwacji, a następnie dział konferencji i bankietów pozwala na stwierdzenie, iż doskonale rozumie potrzeby klienta. Prawdziwą jej pasją okazał się jednak obszar Revenue Management i możliwość budowania strategii firmy. Wyróżniające się umiejętności analityczne wykorzystała tworząc autorskie narzędzia maksymalizacji przychodów i kontroli kosztów uznane w sieci Carlson Rezidor jako „Best practice”.

Osobowość lidera, własne ambicje i determinacja pomogły jej osiągnąć wybitne wyniki finansowe, ale także rozwinąć swoich pracowników na stanowiska Średniego i Wyższego Szczebla Zarządzania.

W pracy wyróżnia ją profesjonalizm i osobiste zaangażowanie. Wymaga od siebie minimum 100% i takiej samej postawy oczekuje od innych. Zaraża swoją pasją, kierując się dewizą, że wspólny określony cel oraz efekt synergii gwarantuje szeroko pojęty „wzrost”. Wierzy, ze każdy obszar można udoskonalić, a skala innowacyjnych rozwiązań jest nieograniczona.

Prywatnie „Kobieta Sukcesu” – osobisty rozwój udało jej się połączyć z największym wyzwaniem w życiu – rola matki. Gotowa na wszystko!

W skrócie:

  • Ekspert w budowaniu strategii i optymalizacji wyników firmy.
  • Wysoka skuteczność w maksymalizacji przychodów obiektu i wzmacnianiu pozycji na różnych rynkach (różne części Polski, lokalizacje miejskie i poza miejskie).
  • Efektywne wdrożenia Revenue Managementu, standardów pracy i narzędzi zwiększających efektywność procesów w różnych kategoriach i rodzajach obiektów noclegowych (obiekty sieciowe i obiekty niezależne).
  • Doskonałe rozumienie potrzeb klienta i gościa. Wszechstronne doświadczenie hotelarskie w zakresie gastronomi, rezerwacji i konferencji.
  • Unikatowe zaangażowanie i indywidualne podejście do każdego projektu.

Kontakt.

Ty masz pytania,

my mamy odpowiedzi.


Kontakt dla nowych klientów / New business: +48 693-726-848

Praca / Career: +48 604 413 341

Działy operacyjne:

Demand Outlook: +48 604 430 424

Test Call Program & Competition Shopping: +48 604 413 110


info@zfactor.pl